Tag Archives: outfit

Instagram: ‘Live’ Fashion Shots 11

It’s summertime! And sure whenever it is hot, yeah especially during summer, real good dressers know that it is now all about ‘less clothing’ without giving up on style — or even so much skin — well, unless, you’re swimming alone in paradise! Yes?!

Still here, some of our well-liked Instagram clothing have that  mix of some sexy all-day-long matches — more cuts and some, less prints!

If you got style — watch out for Modish — and dare to express!

Instagram: ‘Live’ Fashion Shots 10

Hmm… Last time we had our ‘live’ fashion shots was around Valentine’s day, well, we’re now just into March and yeah — Fashion just never stops. Sooo, here we go again, yey!

Notice? While there may be supposedly ‘new arrivals’, the cuts, the pleats, the designs, well, they just keep evolving — or simply moving — like, either the fabric’s getting shorter (or longer), or the style’s just having a revival.

image

image

image

image

insta-10-0692-45.jpg.jpg

Here, nothing’s really new to floral except that the colors are more vibrant and stuff. And if not worn, jackets or sweaters are either tied above the shoulders or on the waistline. Yep, just like yeeears ago!

Still and among others, there’s just so many things to print, see?? And so, street styling has simply become a never-ending way of life. As they say, just do it!

Till then.. Ciao!

Instagram: ‘Live’ Fashion Shots 9

So, what did you wear this Valentine’s day? Hope t’was cool and sexy, uh! Hey, fashion is not really about following ‘every’ trend, like in this instance, the color ‘red’ since it’s the day of lovers..

Fashion is about carrying yourself in style.

If you’re cool with red, then go red; if not, ahhh, there’s just so many other colors.. And of course, designs!
image

image

image

image

insta-a9-62-021517_1400x1050-1.jpg.jpg

See, in our latest batch of some of our most-liked street stylish clothes at Instagram, none of ’em is really ‘red’. Notice? But all of ’em have cuts that could bring out the best in ya’. Yeah!

So, if you got style — dare to express! Ciao!

2016 Street Style Year Ender

T’is not exactly a collection of the best dressed or somethin’ like that for the year 2016, although these celebs are dressed well, of course..

Instead, it’s just that time of the year when they were the ones caught in our chosen ‘year ender’ outfits; okay, we still got a couple more days to go yet here’s our choices..

image
Jessica Alba in Beverly Hills

Loose hair. Simple winter outfit. Solid colors. And a great impression by Jessica. Wow!

image
Lana del Rey also in Beverly Hills

Just one of those instances when you’d think the star was out-fashioned by her friend; but definitely not, Lana’s solid color even highlighted her contours! Hmm…

image
Lady Gaga in LA

Tights. A band-like top. A signature hat. Cool boots and a matching sunglass. Suddenly, Lady Gaga could get to be a regular in our fashion corner!

image
Bella Thorne in Studio City

They maybe wearing somethin’ simple but the Thorne sisters certainly looks good in their matching winter hats, glasses, oversized sweaters and pants — hey, t’is what ya’ call from ordinary to stylish!

image
Mariah Carey in Colorado

Ooops, we’re you surprised with our last photo? Bet you guys were. So yeah, sadly, Mariah is not one of ’em best dressed (just a real bad choice of clothing) but we just had to point these out..

Not because you’re wearing the colors of the times (Christmas), you already look fantastic. Cuts are important. And designs are crucial. Ey, she could have changed her dress!

Sure, accessories and stuff could help but in this case, Mariah’s hat and gloves made things, well, worse.

Till then.. Ciao!

Instagram: ‘Live’ Fashion Shots 8

It’s the holidays and naturally, we are all looking for something cool. Yep, cool clothing to go with our cool style. And so, here’s the latest trend on this part of the eastern hemisphere.

image

image

image

image

image

Hmm… Notice soft, of course, and ruffle-like cuts seem to be ‘in’ these days. Yeah, especially on ’em sleeves! Not to mention they are quite lengthy, too. Oh, must be more than just the weather?!

Well, obviously, plain colors always rock!

So, have you found somethin’ cool? Ciao!

Street Style: From Leather to Simple to Stylish

This week was just one of those times when we had to actually scrape the streets for ‘better’ street styling celebrities.

Yep, one of the few occasions where stars were caught ‘napping’ that only a few of ’em survived..

image
Bella Hadid in New York City

An all black attire and some leopard jacket with a tightly ‘knit’ hair and a cool shades — and what have you got? A stylish Bella Hadid!

image
Bella Thorne in LA

Hmm… One of the first things that came to mind was ‘yellow submarine’. Haha! It maybe mostly black though but Bella Thorne’s hat and shades somehow just echoed the song. Cute!

image
Lady Gaga in NYC

Wow, Lady Gaga has been getting a little more stylish these days, huh?! And her bell bottoms sure did help.

image
Jennifer Meyer in Los Angeles

May not be the best of the fashion world, but.. Pretty eye-catching with a simple red dress and ’em blue sneakers! That’s Jennifer Meyer for you!

image
Rebecca Romijn in New York

Just love the cut of Rebecca Romijn’s outfit. While the design and color combination were just strong yet sexy — reminds us of her days as Mystique. Yeah!

From leather boots to leather shorts to leather jacket.. To a simple dress with sneakers to a stylish dress. These are what we bring you..

From LA to New York City. Ciao!

Instagram: ‘Live’ Fashion Shots 7

Well folks, time again to see what’s hip on this side of the world. And so, we now bring you some of the most ‘well-liked’ women’s outfits in our ‘live’ fashion shots from Instagram..

Our seventh installment.

image

image

image

image

image

Hmm… Notice somethin’? Most are basically skirts, eh?! Girls must be getting tired of washing ’em pants, and more so, dresses. Haha!

But kidding aside, it’s a combination of style and comfort that’s obviously prodding our women to wear such..

Are you in, or out?

Fashion Watch: Partying at the NYFW 2016

Lookin’ for somethin’ to wear for a party? Well, we got ya’ covered as we bring you some of the most stylish party people in town for the 2016 New York Fashion Week..

Let’s check ’em out, and see what you could wear for ‘your’ party!

Nina Agdal
Nina Agdal

To wear something like Nina’s gown would also be nice for a sort of a ‘formal’ gathering; you know, black and sultry..

Chanel Iman
Chanel Iman

While wearing Chanel’s outfit is just wonderful for a cocktail.

Karrueche Tran and Christina Milian
Karrueche Tran and Christina Milian

But if you’d be a attending a ‘live wire’ party, it would be cool to be as colorful as you can be — like Karrueche and Christina!

Gigi Hadid
Gigi Hadid

Meantime, Gigi’s dress would really be great for a pool-side or by the beach party — hey, it’s kinda semi-formal and Boho!

Jasmine Sanders, Kendall Jenner, and Kaia Gerber
Jasmine Sanders, Kendall Jenner, and Kaia Gerber

And for a ‘hen night’, it doesn’t have to always be mini-skirts or even bikinis — just look how gorgeous Jasmine, Kendall and Kaia are!

So, have you found your cut?!

Street Style: Stripes and Floral

How about a touch of some sweet and girly yet sultry look for the week? Hot yet cool? You bet. Yeah, in the midst of summer.. Here goes!

Tori Spelling
Tori Spelling in Burbank, California

Tori in a striped maxi dress doesn’t look so ‘blue’ but real cool!

Pippa Middleton
Pippa Middleton in London

What ya’ say Kate — Pippa’s really been givin’ ya’ a fashion run, eh!

Julianne Moore
Julianne Moore in Manhattan

Oh, doesn’t Julianne look like some candy? Hah! But really.. It’s cute!

Pippa Middleton and Princess Eugenie (Photo by David M. Benett/Dave Benett/Getty Images for British Heart Foundation)
Pippa Middleton and Princess Eugenie in London (Photo by David M. Benett/Dave Benett/Getty Images for British Heart Foundation)

Hmm… Princess Eugenie just looks lovely in her red floral dress. Yes!

Kylie Jenner
Kylie Jenner

Stripes and laces — Kylie’s just hot here. Wow, whatta girls night!

Fashion Week: The Still Stunning 40 and Over

Hmm… they may be 40 and over but these celebrities are still way stunning as they roam the streets and just about anywhere. Yet who were among the most adorable for this week? Let’s check ’em out..

And start with the errand clothes of Jennifer Garner.

Jennifer Garner in Los Angeles
Jennifer Garner in Los Angeles

Ow, spring pink indeed! Just perfect with her light colored slacks and sandals as Jennifer (44) was spotted running errands in LA.

Cindy Crawford & Randy Gerber
Cindy Crawford & Randy Gerber in Malibu

And talk about cool casual wear. Don’t you just love ’em denims and blouse of Cindy (50)? My, she even looks half her age with it!

Marion Cotillard at the Longines Athina Onassis Horse Show
Marion Cotillard watches her husband Guillaume at the Longines Athina Onassis Horse Show

Still, how stylish can you get with ’em simple getup of Marion (40)?!

Leah Remini at LAX (Photo: Maria Buda)
Leah Remini at LAX (Photo: Maria Buda)

The outfit may look common, but looking closely.. Not only are those colors well-matched but the choice of heels, scarf and long coat is so in-tuned with Leah’s (45) aura. Wow!

Kate Beckinsale in London
Kate Beckinsale in London

Kate’s (42) just gorgeous in her fabulously designed white gown that is just so ‘Beckinsale-ish‘! Well.. If you got style — dare to express!